frank-jeannette-marrakech.reismee.nl

Naar huis

Half zeven en we zijn voor een keer voor de oproep van de Muezzin wakker. De terugreisdag van een fijne vakantie in Marrakech. Vakantietijd om samen leuke dingen te doen, uren door de stad wandelen, babbelen, lekker uit eten en een terrasje doen. Zaken waar we in Antwerpen niet vaak aan toekomen door het drukke werk van Frank.

Ik ga het missen, maar in de wetenschap dat er nog meer leuke reizen zullen komen is het ook wel fijn om naar huis te gaan. Wannes in Leuven wat dichterbij en Sara in Amman ook ietsje meer hier. Deze moederkloek heeft naast haar man ook haar kinderen graag dicht om haar heen.

Maar goed even terug naar deze ochtend, dankzij de vriendelijke riad-medewerker konden we om om kwart over zeven al ontbijten. De koffer stond al gepakt klaar en nadat we uit de Derb kwamen hadden we al snel een taxi voor een redelijke prijs naar het vliegveld.

Gisteren een nogal dringende mail gekregen van Ryanair om minimaal drie uur van te voren aanwezig te zijn vanwege werken aan de luchthaven en de strenge douanecontrole.

Oké Ryanair, je was zelf niet op het afgesproken tijdstip aanwezig en van die werken hebben we niets gemerkt. En ja ook dit keer werd de Nederlandse met de stok (en partner) uit de rij geplukt om een snelle douane-afhandeling te krijgen. Dus die drie uur was wat overdreven...

Dan ook nog met vertraging vertrokken en 3.5uur later in een koud Charleroi geland.

En nu, nu zijn we weer thuis, Frank maakt Thaise garnalen en de eerste was gaat zo de machine in. Sara en Wannes al even gezien via messenger en mijn mama even aan de telefoon gehad.

Home is where the heart is, mijn home wordt met elke reis iets groter.

Fijn dat je een stukje mee hebt willen reizen, dank voor jullie lieve en leuke commentaren

tot een volgende reis?

Heel veel liefs vanuit Antwerpen