frank-jeannette-marrakech.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Welkom op mijn reislog!

Na in januari met Sara naar het magische Marrakech geweest te zijn mag ik deze stad opnieuw bezoeken. Ditmaal met Frank. Even uitblazen en ontstressen van alle bouwellende van de Asbestwerf tegenover ons appartement en de 50urige werkweken van Frank .

Vanaf vrijdag de 21ste december zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

jeannette

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!